Çok Okunanlar

'Hanımefendi danışmanı'ndan Atatürk düşmanına: 'Yanındayız kardeşim'

Sincan'da Gökçek krizi

CHP milletvekili hayatını kaybetti

AKP anketinde İstanbul için öne çıkan 3 isim

'İstanbul'un AKP adayı artık belli'

Muhalefete kısıtlı yer veren TRT'de tasarruf da yok

AKP ile muhalefet arasında kurduğu ilişki üzerinden yayıncılığı tartışmalı hale gelen TRT, toplantılar için kullanabileceği 400 kişilik toplantı salonları ve denize sıfır eğitim kampa sahip.

TRT Genel Müdürlüğü, radyo koordinasyon toplantısı yapmak için kendi eğitim tesisleri ve büyük toplantı salonları yerine Antalya'nın lük otellerinin yer aldığı Kundu'daki 5 yıldızlı IC Hotels Green Palace'ı tercih etti. Türkiye'nin çeşitli illerinden Antalya'ya gelen 100'e yakın TRT personeline lüks otelde geçirdiği 4 gün için ayrıca TRT kaynaklarından harcırah da ödenecek.

Sözcü'den Erdoğan Süzer'in haberi aynen şöyle:

Tasarruf tedbirlerinin konuşulduğu bir dönemde 5 yıldızlı otelde yapılan toplantı, 8-11 Kasım tarihleri arasında düzenleniyor. Toplantıya Ankara, İstanbul, İzmir, Erzurum, Diyarbakır, Mersin, Antalya ve Trabzon radyolarındaki müdür ve program yapımcıları ile Ankara'daki radyo dairesi başkanlığından çok sayıda personel çağrıldı. Radyolardan sorumlu genel müdür yardımcısının yer alacağı toplantıya TRT Genel Müdürü İbrahim Eren de katılacak.  Toplantıya çağrılan 100'e yakın personel için TRT bütçesinden hem yol hem de otel parası ödenecek. Ayrıca katılanların unvanlarına göre değişen tutarlarda her bir gün için ortalama 100'er lira civarında harcırah ödemesi yapılacak.

TRT'nin bu tür toplantılarda hizmet verebilecek hem Ankara'da 300-400 kişilik toplantı salonları, hem de lüks otele birkaç kilometre uzaklıktaki Antalya Lara'da denize sıfır eğitim kampı bulunuyor.

'TİCARİ SIR'

TRT binlerce personeli ve teknik imkânları olmasına rağmen birçok programı ve dizi çekimlerini “Dış yapım” adı altında özel şirketlere yaptırıyor ve çok yüksek rakamlar ödüyor. CHP İzmir Milletvekili Atila Sertel, TRT tarafından 2017 ve 2018 yılında dış yapım programlarına ödenen paralar ile bu programların isim listelerini de, TRT'den istedi. Ancak “Ticari sır” denilerek, bu bilgiler verilmedi. Sertel, SÖZCÜ'ye “2016'da da aynı talepte bulundum ve bu bilgiler gönderildi. Şimdi ticari sır olmuş, bunun sırrı mı olur?” dedi.

AKP'LİLERİN SEVEREK İZLEDİĞİ DİRİLİŞ'E 1.1 MİLYON LİRA

Sertel'e gönderilen son listeye göre TRT'nin dış yapım programlarından TRT 1'de yayınlanan Diriliş Ertuğrul için bölüm başına 1 milyon 100 bin lira ödendi. “Muna”adlı ev sineması için ise bölüm başına 1 milyon lira verildi.Yine TRT'de yayınlanan “Filinta” adlı diziye ise bölüm başına 850 bin lira aktarıldı. “Koyverdin Gittin Beni” ve “Aşkın Kanunu” adlı dizinin bölüm başı maliyeti de, 650'şer bin lira oldu. TRT KURDI kanalında yayınlanan “Sızı” adlı diziye 175 bin, “Vahyin İzinde” programına ise bölüm başına 170 bin lira ödendi.

TRT Çocuk kanalında yer alan “Maysa ve Bulut” adlı program için de yine bölüm başına 450 bin lira verildi.

İlgili Haberler

Politika

Yıldırım, damada 'başarılı evliliğin sırrı'nı verdi: İtaat et, rahat et

Politika

Çavuşoğlu: Müslümanlara karşı nefret artıyor

Politika

Andriy Shevchenko: Mücadele değil, dostluk maçı

Politika

Hollanda'nın eski Başkonsolosu: Avrupa, Osman Kavala için Türkiye'ye baskı yapmalı

Politika

Berat Albayrak'tan TürkAkım açıklaması

Politika

MHP'de 30 ilçenin belediye başkan adayı belli oldu

Politika

'Reis' filminde Emine Erdoğan'ı canlandırmıştı, AKP'den adaylığını açıkladı

Politika

Aydın Doğan'dan Erdoğan'a ziyaret: Satın almak istediği bankayı konuştular

Politika

Muhsin Yazıcıoğlu'nun koruması AKP'den aday adayı

Politika

CHP Bursa'da 9 ilçe belediye başkanı adayını basına tanıttı

Politika

TürkAkım Projesi Töreni'nde ortak açıklama

Politika

CHP'li Erdin Bircan son yolculuğuna uğurlandı