Acun Ilıcalı ‘dan TV8 iddialarına yanıt

Acun Ilıcalı ‘dan TV8 iddialarına yanıt

Medya patronu TV8’in sahibi Acun Ilıcalı ‘satış’ iddialarına yanıt verdi. Ilıcalı,”Teklifler olduğu doğru ancak sözü edilen yer değil” dedi. tv8 iddiaları

Akşam’ın haberine göre; Acun Ilıcalı, daha önce 70 milyon dolara satın aldığı kanalın bir kısmını Doğuş Holding’e satmıştı. Ilıcalı’nın bu satışı yaptıktan sonra gelir-gider dengesi kurmakta zorlandığı ve kanalda zor günler yaşandığı iddia edildi. Azerbaycanlıların sahip olduğu Global Medya Group A.Ş ile görüşen Ilıcalı’nın bu görüşmede anlaşma sağlayamadığı, ardından Medical Park ile yapılan görüşmenin ise anlaşma ile sonuçlandığı konuşulan iddialar arasında yer alıyor.

ILICALI’DAN YALANLAMA

İddialarla ilgili olarak konuşan Acun Ilıcalı, “Teklifler olduğu doğru ancak sözü edilen yer değil” dedi. Mahmut Karakeçili’nin sahibi olduğu Maxam Holding’in TV8’e talip olduğu, bu görüşmelerin devam ettiği ve önümüzdeki günlerde çözüme kavuşacağı belirtildi.

Acun Ilıcalı TV 8’i sattı iddiası: Pazarlık sürüyor…

İlgili Haberler

ÇOK OKUNANLAR

YAZARLAR